Tag Archive | Collection

Koleksi Van Mini MILO Saya! =COMPLETE!!


Harini saya rasa gembira sangat-sangat sebab penantian yang berbulan lamanya telah berhasil! saya telah mendapat kesemua 6 koleksi van milo mini.. hehehe. bestnyer… dah siap susun kat kabinet TV kami tu..Luqman pula dh pandai “mengemas rumah”. agaknya lepas ni kat mana lah mama nak letakkan semua koleksi2 mama ye…

Advertisements

Saya Sangat Geram Dekat……….Emas Korea!!!!


Emas Korea or Korean Gold or Emas Sadur..apa2 je lah namanya. Sekarang ni memang dh jadi fenomena emas korea ni kat mana2 pun sebab emas tulen mahal dan emas korea pula murah gila dan amat menyerupai emas tulen..then leh tahan sampai 2 tahun pulak tu..wow..tringin lah saya nak jadi pengedar emas korea ni..untung juga…saya dah beli rantai tangan 1..nak cari lgi yang online sebab lebih murah beli online..(bagi saya lah) sapa pemborong emas korea kat sini? sila beritahu ye………. 🙂