Jom Follow Instagram tupperwaremurahmalaysia


Assalamualaikum…

Saya ni suka beli Tupperware. Nenek dan mak saya pun memang pengguna setia Tupperware sejak dulu lagi. Saya ni mewarisi minat membeli ni dari mereka la agaknya ek. Sampai saya dilatih tak bungkus makanan dlm polisterin walaupun makan kat luar. Bawa Tupperware dan isi makanan dalam tu. Habis saja sekolah saya terus join jadi ahli Tupperware. Kalau ada set yang cantik dan comel, saya beli dan simpan buat koleksi. Bila dah kawin dan ada anak, makin kerap la saya beli. hehehe. Dipendekkan cerita, 6 tahun saya jadi ahli yang hanya beli untuk kegunaan sendiri… Sampai la satu hari yang penuh rahmat dari Allah Subhanahu Wataala ni, saya terfikir untuk buat online business Tupperware. Saya berniaga melalui instagram. Siapa pun tak tahu kecuali keluarga. Kawan-kawan dan saudara mara tak tahu siapa pemilik instagram tupperwaremurahmalaysia ni..hehehe.Alhamdulillah syukur pada Allah perniagaan saya ni semakin mendapat sambutan sebab saya selalu buat promosi, ada free gift dan bagi harga murah. Jom la semua melawat instagram saya ni yer.. Ingat Tupperware, ingat instagram tupperwaremurahmalaysia.

2014-malay-2-3 2014-malay-2-13 2014-malay-2-24 2014-malay-2-25

Jika anda semua nak harga yang orang lain tak dapat, customer di instagram pun tak dapat…haaa..rahsianya ialah, beritahu saya bahawa anda blog reader mamamunie!!! Saya sayang anda semua. selalu saya berkongsi pelbagai cerita. suka duka saya semua saya berkongsi dengan anda. walaupun kita tak pernah berjumpa dan tidak saling mengenali, saya sayang anda semua. sangat-sangat sayang! Jom follow instagram tupperwaremurahmalaysia. kalau anda tak ada instagram tapi berminat nak beli boleh sms/wechat/whatsapp saya di 0124934406. saya boleh send gambar dan layan anda semua sampai dapat barang yang anda nak. Lepas ni InsyaAllah saya juga akan share tips buat business online dan macam-macam lagi.

Leave a comment