Luqman Demam Panas…


Hai semua… Risaunya hati saya ni. Anak saya demam panas lagi. Suhu badan dia 39.8. Ubat dah bagi. Dan dah buat semua petua yang saya tahu. Saya harap anak saya cepat sembuh. Saya risau kejadian lama tu berulang kembali. Ingat x yang saya cerita sebelum ni anak saya kritikal kena Viral Croup?? Benda2 yang tak dijangka ni yang buat saya takut sangat. Malam ni saya nak bawa dia pergi hospital kalau still demam lagi. Actually banyak sangat benda saya nak update kat sini. Tunggu ya.. sayang korang semua.. nanti bila keadaan dah terkawal, saya janji update lagi pengalaman2 saya yang nak sangat saya share dengan readers saya. Doakan agar anak saya cepat sembuh ye. Saya juga mendoakan anda dan keluarga sihat2 selalu.. Bye.. xoxo😉

Leave a Reply

