Hanya di MALAYSIA! Enjoy……….


Mana satu nak ikut ni?? Mengelirukan betoi la.hmmm

Sapa pemilik kereta ni? Mesti ganazzz ni…….

Yang ni terlebih kreatif la pulak…hahaha.  Tak tau nak cakap apa motif dia. Selesa begitu kot.

Macam mana dia buat dan kenapa dia buat?? Owh no……..

Pelik betoi la orang2 Malaysia kita ni…Ce ce cite..ce cite mcm mana jadi tu?

Ingat ya…Pagar rumah anda serbaguna tau. Cuba la kreatif sikit…macam di atas ni.hihihi

Pokok ni pun banyak manfaat jugak…adoiiiiii

Lawa kah….???atau serabut kah…??

Pemilik rumah yang malang akibat kontraktor rumah yang ba*ga*g

Meliuk lentuk pulak…hihihi

Ada pemandu ke tidak tu??hahaha. Ni kes balik keja parking time laut surut r ni…

Budaya Malaysia..sampah merata tempat. Tiang letrik pun jadi tempat buang sampah.

Berani betoi makcik juai goreng pisang itu..hahaha

Ni kalau keluar ni, “keluar dari dunia” terus ni…

Aku tak tau nak cakap apa..Mabuk ka? Laju sangat ka? atau…Cakap handphone.. Last2 jadi Touch Not Go. hahaha

Yang ni apa hal la pulak…ada tampal “P” kat keta. Sepatutnya lebih berhati2.

Eeeeiiiii…dah digunakan atau baru beli tu???

Hek eleh…Eleh eleh Hek eleh…………

Air KENCING atau Air KECIL yang lebih tepat??

Tu diaaaaaa…….hahahaha

Hahahaa. Sapa la yang buat ni. X check dulu ka

Yang ni serius buat aku gelak besaq!! hahahahaha. Memang lawak gaban gabus

So, macam mana? MALAYSIA rock and ganazzz x?? hahaha.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s