Saya Sangat Geram Dekat……….Emas Korea!!!!


Emas Korea or Korean Gold or Emas Sadur..apa2 je lah namanya. Sekarang ni memang dh jadi fenomena emas korea ni kat mana2 pun sebab emas tulen mahal dan emas korea pula murah gila dan amat menyerupai emas tulen..then leh tahan sampai 2 tahun pulak tu..wow..tringin lah saya nak jadi pengedar emas korea ni..untung juga…saya dah beli rantai tangan 1..nak cari lgi yang online sebab lebih murah beli online..(bagi saya lah) sapa pemborong emas korea kat sini? sila beritahu ye………. :-)
 

14 thoughts on “Saya Sangat Geram Dekat……….Emas Korea!!!!

  1. kalau nak jadi pengedar boleh contact saya ……pulangan bila kita buat emas korea nie memang menguntungkan suhana 019-7609884

  2. kami adalah pemborong terbesar EMAS KOREA DI ALOR STAR sesiapa beminat boleh hubungi LYNN :- 0124593773 . 047300716 SBS BERKATUTARA ENT. di alamat tertera :- No.290 tingkat bawah ,taman mergong jaya , Fasa 1 , 06250 Alor Setar , kedah.

  3. nak jadi pengedar hubungi sya 0134422127…emas korea kualiti no 1..tahan lama..sekarang ada promosi pembelian rm 1000 percuma 50 pcs cincin percuma…

  4. sy pun terasa bila owg ckap anak sy tumbuh gigi atas nti cakap besar..
    semua allha yg tentukan..sy sentiasa doakan yg terbaik utk anak sy..

Leave a Reply

