Gaun Kawin Memey! RM500K ke 500 Ribu Rupiah.???


Mula-mula tu Mama.Wafi malas nak tulis post ni..tapi tangan ni naaakkkk sangat tulis. sebabnya topik ni agak sensasi! Pada mulanya, Mama.Wafi begitu teruja dan teriiiingin sangat nak tengok gaun kahwin memey yang taraf boleh masuk muzium tu. Tapi..hampehhh!! Memang serius nak tergelak terguling-guling bila tengok gaun dia. Mama.Wafi rasa la kan, gaun kawin yang sewa kat kedai RM100 lagi berpuluh kali lawa. Cuba korang semua tengok nih..macam baju tidur pun ada gak. Memang tak seperti yang disangkakan. Yang paling nak tergelak, ada yang tulis kat komen “NI GAUN VERA WANG KE, VERA SUNGAI WANG!” Hahahahaha.

 

Baju kawin Memey Suhaiza

 

Gaun kawin Memey

Chef Wan yang turut hadir ke Majlis Gah Memey-Norman ni turut menghamburkan komen-komen pedas di FB beliau yang Mama.Wafi amat bersetuju.

Komen Chef Wan

 

HAHAHAHA

 

Bagi pendapat Mama.Wafi, penaja cuma nak mempergunakan Memey dan Norman ni sebagai MODEL FREE aje..Adussss…kasihan mereka. Gaun kawin Memey ni serius tak lawa. Mama.Wafi rasa Memey pun tentu kecewa dan malu. Cuma tak dapat nak luahkan saja.

Apa pula pendapat anda semua??

 

About these ads

One thought on “Gaun Kawin Memey! RM500K ke 500 Ribu Rupiah.???

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s