Mimpi Suami Curang


Assalamualaikum… lama saya tak update blog ni sebab balik beraya, sibuk dengan bulan puasa, anak pula demam. ok…kali ni saya ada satu cerita nak kongsi. Sejak sebulan dua kebelakangan ni, saya asyik bermimpi yang suami bersama perempuan lain. Mimpi ini berulang sebanyak lima kali. Kali kelima punya mimpi ni memang ngeri tahap gaban gabus sebab perempuan dalam mimpi tu mengandung dan masa tu tengah dok urut badan suami saya. Suami pula membelai perempuan ni dan menoleh ke arah saya dan berkata ” SAYA DAH TAK MAHU AWAK DAN TAK SUKA AWAK”. Apa perasaan anda kalau anda pernah bermimpi seperti saya. Lima kali pulak tu. Adoiiii… Selepas bermimpi setiap malam, pasti keesokan harinya saya jadi suka naik angin,suka marah DAN suka syak wasangka kat suami.

 

Saya jadi pelik kerana saya tahu suami saya seorang yang jujur dan baik. Dia membawa saya ke mana sahaja dia pergi dan dia tak pernah tinggalkan saya bersendirian. Pendek kata, saya tahu suami saya tak melakukan apa yang buruk dan keji di belakang saya. Tapi oleh kerana terlalu tertekan akibat mimpi2 tersebut..saya pun mula bertanya pada suami.. “Abang ada buat apa2 ke kat belakang saya? Ada perempuan lain ka?” Suami mengucap panjang..dia cakap, masa bila dia nak buat benda2 tu. sepanjang masa dia dengan saya. Kalau hari cuti, 24jam dengan saya. kalau hari bekerja, keluar lunch pun masih berdua. cuma terpisah pun office hour SAHAJA. Hmmm..betul jugak… Tapi…Kenapa saya mimpi!??

Gambar Hiasan

Setelah memendam rasa, saya pun luahkan masalah ni kat kawan saya. Kawan saya yang mendengar ni agak terkejut dan kemudian beliau menceritakan pengalaman beliau kepada saya. Menurutnya, dia juga pernah mengalami mimpi seperti saya. Mimpi suami bersama perempuan lain. Akibat tak tahan, beliau berjumpa seorang ustaz.. Rupa-rupanya, ustaz ni memberitahu, ada orang yang tak puas hati melihat kebahagiaan rumah tangganya. Jadi orang ni pi jumpa bomoh dan jampi serapah. Dengan bantuan iblis syaitan, isteri akan bermimpi yang bukan2 tentang suami. Lalu, wujud rasa curiga dalam hati isteri terhadap suami yang akhirnya membawa kepada pertengkaran dan kacau bilau dalam rumah tangga. Suami pula akan bosan dengan isteri dan mula nak buat perangai. Dan kesudahannya membawa kepada kehancuran sebuah rumah tangga. ASTAGHFIRULLAH HAL’AZIM.. NA’UZUBILLAHI MINALZALIK…

Gambar Hiasan

 

Selepas mendengar cerita tersebut, saya sentiasa berdoa kepada Allah agar menjauhkan kami dari perkara tak elok, hasad dengki orang, umpat caci orang dan semua benda2 buruk. Semoga Allah SWT memberikan hidayah kepada orang-orang yang berhasad dengki ini supaya kembali ke pangkal jalan. Saya juga berdoa kepada Allah, ampunilah dosa orang-orang seperti ini. Saya ampunkan kesalahannya terhadap saya. Semoga Allah SWT mempermudahkan perjalanan hidup kita di akhirat apabila kita lebih redha dan mudah memaafkan kesalahan orang dan mudah meminta maaf apabila melakukan kesalahan. Amin…

 

P/S : Bacalah Ayat Kursi  7x sebelum tidur dan selepas bangun tidur. Sebelum melangkah masuk ke dalam rumah apabila pulang dari mana-mana, bacalah surah Al Falaq dan An Nas.

31 thoughts on “Mimpi Suami Curang

  1. info yang sangat berguna dan membantu untuk kaum wanita.. saya juga melalui peristiwa yang sama.. malahan terkena gangguan jin.. hdup saya hampir musnah sebab disahkan mengidap kemurungan.. dengan mengamalkan ayat2 Al-Quran dan bantuan perubatan moden.. Alhamdulillah.. saya beransur pulih.. sesungguhnya ALLAH itu Maha Berkuasa.. akhirnya kbnran trungkap.. khdupan mrka yg sdg porak peranda.. saya brusaha utk mgikhlaskn apa yg tlh mrka lakukan kpd sya dn mndoakan yg trbaik buat mrka..

  2. salam…saya oun mengalami mimpi yang sama…ni yang datang ofis pagi2 cari info pasal ni…kalau betul gitu takutnya…tapi sape yang dengki tu yer…buat pe nak dengki pun ngan saya….

  3. cerita mamawafi serupa mcm cerita saya…sering mimpi mcm tu…kadang2 menagis kerana megenang kan saya hamil 2bulan anak yang ke 2 skarg ni..saya cukup tkot..saya nak tanyer, betol ke ap y kita sring mimpikan tu daripada hasad dengki manusia y xsenang lihat rumah tagga kita?..

  4. salam. Info yg sgt bagus. Tq sis.. Saya juga mimpi prkara yg sama n mmg dh agak ada kaitan dgn gangguan sbb kami sekeluarga sedang dirawat oleh perawat syifa.. Ramai yg hasad dengki kat luar sana trrutamanya kalau suami atau kita trlibat dgn prniagaan.. Bhati2 lah..

  5. Salam,tumpang lalu and terbaca pasal nie. Skrang sy tgh mengandung anak pertama 4 bulan. Malam tadi mimpi suami ckp dia ada perempuan lain, dah bersama pun and nak bwk sy jumper ngan prmpuan tu. dalam perjlnan sy terjaga dari tidur. suami balik keje terus sy gtau psl mimpi tu terus dia istighfar panjang. 2-3 ari ni suami slalu g umah kwn dia sampai tertidur2 kat sana, petang baru balik. dia keje malam, so sy cm sempat jumper dgn dia bila sy balik keje, dia nak pegi keje jer… tu yg pikir bukan2 tu. dlm hp tak der pulak msg2 yang suspicious. takut pulak bila dipikir2 balik dapat mimpi mcm tu… :(

    • sy pn bermimpi benda yg sama petama sy mimpi suami sy kawin lg,kedua sy mimpi suami curang..terjaga dr mimpi sy istifar..sy berdoa mntk di jauh kn dr niat jahat manusia..sy cuma pikir positif dan tgk ade ape2 perubahan sikap x pd suami sy..tp alhamdulilah sikap nye xde ape2 yg berubah..sy harap suami akn terus setia utk sy dan anak2..amin..

  6. salam info yg sgt brguna..sy plak,sejak sy kawin slama 2 thun,ari2 sy dpt mimpi suami curang…curang bersama kekasih lame,kdg2 curang ng pompuan lain…sdgkan sy bekerja brsama2 suami…blh d katakn,tiap ms d cc suami..yg peliknye,tiap kali sy mimpi,ia seakan2 betul..bile sy bgun,n tye suami,bru sy sedar tu mimpi….tp ati sy tetap xtenang..still rse curiga ngn mimpi n suami…kdg2 sbb mimpi,dtg perasaan nk bunuh suami ngn tibe2…sy pn xthu…mgkin info ni brguna wt sy…thanx..

  7. Astagfirullah…sya pun mimpi macam 2 jga bahawa suami saya ada perempuan lain,sampai sya bertengkar,rupa2x ada yang tak puas hati dengan rumatangga kami..yaallah lindungi la hamba mu ini dari org2x jahat.. amin…………..

  8. salam..sy pun mimpi mcm tu ygk yg suami sy ade hubungan dgn ppuan lain smpi ppuan tu mngandung..ppuan tu siap mgaku lg yg die goda suami sy..ya allah sedih nye..

  9. Salam.. hmpir tiap2 minggu mimpi mcm ni.. bgun2 je mesti nangis.. rasa mcm bnda tu btul2 jadi kat sy . bila cerita kat suami, dia cakap mungkin sy bfikir sgt smp tbw2 ke mimpi. Kalau btul la , harap2 jgn la ada org dengki dgn rumah rangga sy kak.. sy xnk bmusuhan dgn sesiapa pun..

  10. ya allah tuhan sahaje tahu waktu saya mimpi mcm to harap2 tuhan jauh kn la kami dari semua itu …..amin terima kasih bg info nie

  11. sy dh 3 kali berturut mimpi bda y sma..smpai bgn tdo trus nangis..hanya Tuhan je tau apa y kta rsa tyme 2..ntah pa la mksd nya,.dh suami sentiasa jauh skrg sbb sibuk dgn operasi..

    • Sy dh ke 10x mimpi suami curang sjak hamil pertama ni..tjge dr mimpi je menangis.lpas mimpi je sy cter kt suami.harini sy cter lg dn die terus marah sy.xsgka org dengki dgn sy.

  12. malam tadi sy dh dapat mimpi mcm tu utk pertaama kali nya… mimpi suami curang dlm mimpi… bangun nak gi keje lesu je sbb asyik dok teringat mimpi tuuu… astafirullahhh,,,, moga2 takde la org dengki ngn hidup kami dan semoga suami tak mcm dlm mimpi kita tuu..aminn

  13. salam… sy sdh 7 thn berkahwin dgn suami tercinta.. mslhnye sy sering kerap bermimpi kn suami sy ada perempuan lain, perempuan dlm mimpi tu selalunye bertukar2..ada kala sy kenal ada yg tidak.. dlm mimpi sy sedih & menangis hingga terbawa2 sewaktu sedar..bila cerita pd suami kekdg terbawa emosi hingga suami dh jangka mimpi ape plk kali ini kata nya… adakah rumahtga kami sdg di ganggu…mohon dijauhkan..tp sy x tahan kerap sgt mimpi hingga bnr2 membuat saya jd takut..info yg di beri sgt berguna ..terima kasih ye…

    **mlm td mimpi lg..sy mnangis mcm org gile.. :(

  14. Saya pon prrnah mimpi yg same…tapi da 4 thun lepas…pas 2..bru2 niey suami lak yg mimpi saye curang..emmm…cmne lak 2 ekk..

  15. saya blh dikatakan kerap mimpi suami saya curang……dan tido dgn popuan lain………sy bgun jer dri tdo terus sy marah suami sy…..(hheheh) cz sy geram sgt….sy rasa mmpi tu mcm btl tau….smpi skrg sy mimpi mcm tu…..
    dan semalam saya mimpi lg…suami sy meninggal….,waktu dia meninggal tu bru sy tau dia kawin lagi satu……sy menangis teresak2 mlm td…..

  16. Sy slalu mimpi benda yg sama juga..kerap mimpi suami berkwin lain atau ada perempuan lain…sy jd xtenang..sebelum nie mmg suami sy pernh curang hampir kawin.apakah maksud sy tu..,

  17. Assalammualaikum… dah terturut2 sy mimpi suami curang.. mlm ni mimpi lg.. sy siap seksa n bakar suami sy dan perempuan tu.. #sadis ….

  18. Assalamualaikum.. nak bgtau nie, baru jee smalam mimpi suami curang.. suami saya prangai mcm suami akak.. baik, jujur, pegi mane-2 mesti bwk saya.. tp smalam mimpi suami curang dgn kawan baik saya sndiri.. kawan baik saya pun dah kawin, laki dia kawan baik dgn suami saya.. bile mimpi mcm tuh terus bangun and mngucap.. ya allah ! Dup dap dup dap jantung bile dpt mimpi mcm tuh.. betul kee ape yg akak share kan pasal ade org dengki? Astaghfirullahalazim.. kalo mcm tuh syukur alhamdulillah.. saya ingatkan suami saya mmg curang.. thanks for sharing :)

  19. Sya sjak pregnant ni..kerap sgt mimpi suami curang dgn ppuan yg sma plak tu..cuma beberapa jer yg len..sya plak stiap mlm menangis..suami sya pn rsa pelik..jdi sya crta dia ckp mungkin terbawa smpai kemimpi,dh 2 bulan sya asyik tnya suami,sama ada dia curang atau x, dia tetap jawab, dia xde masa untuk tu smua, dia cuma fokus sya dan anak jer,nasib baik dia seorg yg sbr,dia ttp layan dan jawab soalan sya berhari2,skg sya dh dpt penyelesaian nyer.terima kasih sangat2 sbb share.

  20. Bila tbc komen2,nk gk crita..sy 2kali mimpi mcmtu gk..tp biasanya mimpi sy ptanda..ada bibit kmsraan yg tctus ant suami n kwn dia..pompuanla..time prgnt biasanya,ada je pompuan nk bmanja2 ngn dia,msj mlm2..mcm xde keje lain..suami plk jnis lyn spt kwn shj..tp sy still xsuke sbb dr ctu nnti,tbit prsn yg xsptutnya…tp sy ttp pcaye dgn dia, mungkin ada org dengki dgn kbhgian kami..biarla mimpi tu sbg mainan tido..smoga allh mlindungi kami..amin…

  21. Thank you for this post! Saya baru termimpi suami saya curang malam semalam (i.e. malam Jumaat), berulang-ulang kali sampai 7 kali. Sekarang saya tahu ianya mainan syaitan dan patut lenyapkan segala perasaan curiga dari hati saya.

  22. Astagfirullah… mcm tu rupenyer.. ada yg dengki dengan rumah tangga saye…
    spa ea agaknyer…
    baru semalam saye mimpi somi tidur ngan pempowan lain.. dan saye cakp.. ” dah tu… pi balik.. kl awak truskan jugak saya nak pisah… enc somi plak jawab ok” nasib baik lah mimpi…

  23. Saya mimpi ada perempuan lain yang tidur dekat suami saya dan perempuan itu memakai kain saya… tolong jelaskan apa arti mimpi saya ini.

  24. saya mimpi seperti itu dalam kurun waktu 3 bulan. terus saya berdoa di jauhkan allah hal-hal tidak baik yg dapat menghancurkan rumah tangga saya.rupanya allah punya kehendaknya sendri allah tunjukan saya suami saya sedang berzinah di depan saya setelah 3 bulam mimmpi buruk ttg suami saya selingkuh.menurut saya terkadang allah memberi signal ke pada hambanya berbeda-beda hanya allah yg tahu apa yg akan terjadi di muka bumi ke punyaan-NYA.

  25. sy biasa bgun subuh n masakkn utk bekal suami.. then lepas smbhyg siap semua sy tido balik.. masa tu saya mimpi nampak suami saya berzina dengan perempuan lain… apelagi saya terus tumbuk dia belasah dia dengan perempuan tu sekali.. tp mimpi tu mmg penat.. sebab sy tunbuk muke laki saya sungguh2 byk kali.. dia xbalas pun tadah jee. sampai lunyai dia cakap dengan saya puas tak??? terus saya terjaga.. huhuuhuhu penat mimpi camni.. sampai terkejut dh pukul 9pagi astagfirallahhalazimm…. selawat n ludah belah kiri 3 kali.. Jauhkan laa Ya Allah… bru 2 tahun kawen n ada 1 anak , jgn laa jadi bukan bukan amin~~~

Leave a Reply

